Välkommen tillbaka

Blö, borde kolla upp varför jag alltid blir så illamående när jag är sjuk och inte får behålla något jag äter i kroppen, tro mig de är inte roligt! Fy katten. Ska iväg förbi Louise pappa och se om jag kan få kabeln till min digital kamera, hade vart skönt och ha den igen, dessutom får jag ta vägen förbi Erica och hämta mobil laddaren ;)


Till salu, använda ca 3 ggr, någon intresserad?

Men kanske borde röra mig, Feebz får såklart följa med mig :) Skriver mer sen!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: helen

jag skulle vara intresserad men för hur mycket och var finns dom. sitter dom bra på deras ben eller trillar dom av?:S

skulle bli glad för svar :P



ps. det är jag som skrev på bdb att jag hade en chihuahua :P

2011-01-19 @ 15:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0