Uppe med tuppen

Och har en vovve i knät som har tittat mig underligt hela morgonen, tror hon funderar på varför i katten vi är vakna så tidigt haha, vi brukar inte gå upp förens vid 9 - 10 ibland 11 ;) Haha, hade ju tänkt hinna duscha och lite sånt men trött som jag är palla jag inte de utan fokusera på provet ;) Duktig jag :)



Känns inte bra för att göra provet plus att jag i stort sett inte kan tala ;) Haha, fy katten vad min hals är svullen idag, sen har jag bara en lång rast för att sedan dra ner till skolan igen och ha lektion i 2 h, blö! Kommer döööö! Anyway nu måste jag hoppa i kläder, starta bilen och lämna Feebz hos Linda, wish me luck!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0