Ung?

Sitter här och funderar på att jag ser faen väldigt ung ut, hur många 22 åringar behöver visa leg för att köpa en energi dricka? De behöver oftast jag, plus när de gäller cigg, dock dom gånger jag inte behöver visa är jag oftast så bakis och ofräsch, för då frågar dom inte. Konstig värld.

Hur som helst har precis käkat frukost, fick bli macka med juice, fanns ingen mjölk till mig hemma, special behandlad ;) Tihi! Ska ut med Feebz på en liten promenad sen ska jag slappa vidare, fick ju försäkringsbrevet på katten, den ena. Den andra vart sjuk och vi hade ingen försäkring, tro mig de vart inte billigt! Vad försäkrar ni era djur i? Jag kör på Agria, gillar dom :)


Ärligt, ser jag ut att vara 15? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0