Underhållande

Och god morgon på er, min vovve väckte mig vid varav jag fick henne till att somna om innan jag skrek på mamma att ta ute henne ;) Vilket hon gjorde supergulligt, anyway så ser man att många av mina läsare är ute på helgen, haha, de hade sjunkit lite från i fredags men de kommer väl igång igen :)



Jag sitter iaf här nu, med min hello kitty morgonrock och förkylning, som självklart inte ville släppa *morr* så antar att jag behöver vara sjuk ett tag till och antagligen inte hinna bli frisk! Hatar verkligen vinter, sommar igen, då man slipper detta, eller med min tur antagligen inte! Nu ska jag ringa Erica och äta frukost :)

Planer för dagen?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0