Stackars katt

Har precis tryckt i honom 2 olika medeciner tillsammans med en spruta vatten, men vad gör man inte för dessa goa djur? Är så värt det, dock är min vovve helt livrädd för att mamma dammsugar och hon vägrar vara stilla i knäet så vad gör man, elak som jag är tvingar jag henne vara på golvet ^^


Haha snygg min :P

Mamma håller på laga mat, sen efter de blir de nog promenad och lite träning här hemma, måste ju göra mig klar för beachen 2011, många som tränar tills dess? :) Tror aldrig jag kommer lyckas, har inte den motivationen ^^ Har någon några tips vad man gör för att behålla motivationen? Borde ta nytta av den i skolan också, mohahha!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0