Sov morgon!

Så fruktansvärt skönt de var att få sova lite längre idag, sov as dåligt inatt av någon anledning, inte bra! Hur som helst så blir de kanske K-stad idag, eller ordna lite bilder, så att jag kan dra igång den lilla tävlingen, smart va? ;) Ska kolla med Lollo och Sandra om dom kan tänka sig att döma, självklart är redan jag utsedd dommare ;) Men man borde vara 3 eller hur?


Visst är dom goa? :)

Ne, om man ska försöka få i sig lite frukost och ringa lite samtal, kan inte sitta och slöa hela dagen när man har mycket att göra, vad ska ni göra idag föresten? Skola antar jag dom flesta har, tur för mig har jag bara skola 2 dagar i veckan ;) De ni!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0