Söndag morgon

Usch, snart är helgen över och då är de en vecka med plugg, iofs kommer denna dag också bestå av plugg eftersom jag har provet, suck! Gör bara prov känns de som men nödvändigt för att bli av med den skiten. Sov iaf cp dåligt inatt, vet inte varför, Feebz vakna kunde inte helt slappna av och skällde, jobbiga vovve ;)

Just nu överväger jag att gå ner till vårdcentralen och se om jag kan få operera bort halsmandlarna, vet dock inte ifall de är dom krånglar men de vet ju ingen, de enda är att jag har ont och är svullen, suck, efter ett halvår borde väl de vara borta? Förresten hur många av er tänker donera bort era organ?


Gillar den tatueringen men texten först ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0