Självmord

Tänkte dra en diskussion, snällt va ;) Hur som helst så tänkte jag de kunde handla om självmord, då min kusin begick de dagen innan min födelsedag, fruktansvärt tragiskt men jag hoppas du har de bättre nu <3

Hur som helst så tycker jag självmord är fruktansvärt fegt och egoistiskt! Vad är så stora problem så att dom inte kan lösas? Allt går att lösa man måste bara vrida, vända, titta in och ut för att kanske hitta lösningen, livet är inte lätt och de har ingen sagt heller, men att begå självmord fattar jag inte :( Jag menar man lämnar familjen, vännerna, barnen, allt, för vad ett ynka problem eller fler problem?



Hur som helst så är du saknad av många och jag hoppas du har de bättre nu, vi ses i nagiala!

Vad anser ni om självmord då?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0