Provet avklarat

För att vara ärlig tror jag att jag faila de ganska hårt, haha, allt var som bortblåst, liknande hjärnsläpp, visst hatar man bara den känslan! Eller vad säger ni? Hur som helst tog jag vägarna förbi mamma och åt lite frukost, hämta upp Feebz emallanåt såklart så hon fick åka med, :)


Visst är han go? :)

Nästa lektion börjar inte förens 3, tror jag, får kolla upp de, har historia, med andra får handledsskenan åka med, kommer bli mycket skrivande, suck pånk och stön! Försöker få tag på vetrinären också, funderar på att vaccinera Feebz mot kennel hostan eftersom vi ska iväg på utställning, taggar :) Nu måste jag iaf göra allt jag inte hann i morse (orkade)!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0