Promenad på gång :)

Linda körde precis hem mig, hon skulle hämta kusinen så då passa jag på att åka hem, funderar på att ta mig ute på en promenad innan de blir mer plugg, asså något måste man ju göra på dagarna ;) Dessutom är Feebz jättetrött nu så de är helt underbart :)


Milo (han påminner om en varg på bilden, haha men söt är han)


Min lilla skrutta :)


Goa Enzo var trött mot slutet :)

Linda ville inte vara med på bild, haha men som ni ser lyckades jag få med benen *devilface*, aja skriver förhoppningsvis mer sen, ska prata med Erica och se om jag kanske kan låna hennes kamera så jag kan få igång tävlingen, är trött på den här designen nu ;) Haha, vill ha en som är mer mig, ofcourse ;)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0