Överenergisk vovve plus en sjuk matte

Kan man lugnt snacka om dålig kombination, just nu är jag i sängen medans Feebz springer runt som ett pucko, och stökar ner genom att dra tag i lakanen, har redan vart ute med henne och ofcourse smiter hon ifrån mig så fick springa runt att leta efter henne, ibland saknar man livet innan henne, men de hade inte vart mkt till liv ;)


Visst är vi vackra :) Ironi på hög nivå!

Har smsat Linda och Erica båda utan svar, så är fast i min ensamhet med de där monstret <3 Aja, sitter vid bloggdatorn, trodde helt seriöst att den var stendöd men oj vad fel man kan ha ;) Däremot behöver jag resna den, har så mycket onödig skit att de tar 100 år att starta den, man hinner bli gammal och grå ;) Någon mer med sådan seg dator? Kan ju nämna söta Sandra, haha den vart seg :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0