Oengaerad

Känner mig så sjukt trött på allting, som i Linas kvällsbok, att de aldrig händer någonting, skit samma! Har tryckt i kissekatten medecin och sen kommer bror hem med pizza, mums! Dessutom ska jag kanske träffa en kusin imorgon som jag inte sett på 6 år trots att vi bor så nära, haha har man står släkt hinner man inte med allt.

Så ska prata med mamma när hon kommer hem, kanske kan träffa en annan kusin samtidigt, hoppas! Och de börjar dra ihop sig med tävlingen också, shit! Känner mig så taggad då designen snart kommer så jag slipper denna tråkiga! Yay! Imorn ska jag dessutom få Feebz medecin, känns som jag bara har otur med dessa djur, både hund och katt ska behandlas, suck!

Gick precis in på youtube, som sagt kan inte med de om de inte gäller att kolla videos, uppenbarligen är mina video inlägg uppskattade, haha tackar och bockar och kanske ordnar ett video inlägg imorgon, om jag orkar! Haha!


Saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0