Natt inlägget

Ska slänga tekninken åt, gah jag vet inte vad, fy katten! Cp teknik, morr. Hade suttit och kämpat att få in ett video inlägg, I know försökte vara snäll, men så sket sig allt iaf eftersom jag inte kan bädda in skiten! Så ja, nu dissar jag datorn och tar Feebz på en kvälls promenad sen tar jag natten och ber om bättre tider!



Ser ni iaf lite av sminkningen :) Visst är hon grym? Aja, hörs imorn och ha en superduper kul lördags kväll ;) Jag ska göra allt i min makt för att inte slänga ut datorn genom fönstret ;) Bra deal va? :)

Puss och Kram

Btw, för er som är intresserad lägger jag med en länk till videoinlägget, lite enklare att se sminkningen då ;) För den är grym!

http://www.youtube.com/watch?v=ZMIGEdUhfIM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0