Mys dag!

Vilken go morgon, fräschat upp mig lite, hatar att vara sjuk! Så nu har jag duschat, fixat naglarna, smörjt in mig, sminkat mig och ordnat håret, helt enkelt har jag bara pysslat om mig själv :)


Feebz innan promenaden, (nyvaken)


Första bilden jag bjuder på ;) Haha, snäll!

Hur som helst, ska jag snart träffa Erica och Lollo, har ju lite att stå i, men jag gnäller inte, om jag skulle gnälla så är de att jag måste fixa massa när jag är sjuk! De är inte kul, dessutom har Feebz varit mammig idag, hon har knappt lämnat mig och bara gnällt, men hon är ändå de sötaste jag sett :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: erica

vill du ha bloggsvar till din blogg delta i tävlingen på min blogg!

ta chansen nu!

2011-01-19 @ 15:50:20
URL: http://momerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0