Misslyckad fest (för min del)

Vi börjar med att ordna allt innan folket kommer, mår lite halvkrasslig men sånt är livet, när gästerna väl kommer blir jag så illamående att jag dejtar toaletten (var inte full), de lungar sig och jag fortsätter försöka umgås med alla. Tills andra toadejten kommer då jag sen får be om skjus hem, totallt misslyckad kväll för min del, men dock möts jag en jätteglad liten vovve :)


Visst är dom goa? :)

Idag kommer jag iaf stanna inne hela dagen, hoppas på att jag kan bli frisk någon gång så jag kan leva som en normal människa, önsketänkande.

Hur har eran helg vart då? Förhoppningsvis bättre än min! Suck!

Bilder kommer senare, har kanske en iaf ;)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0