Kvällspromenad

Var ute och gick en sväng med Feebz nu, inte lyckat när man är sjuk! Fy faen, blir ingen skola för mig imorgon, inte en chans att jag orkar. Hur som helst halka vi runt, ge mig sommar! Var inte lätt och gå och Feebz vill inte göra ifrån sig om de inte är en gräsmatta eller snö, suck!


Inför promenaden, hon tycker inte om att stå högt därför svansen, men visst är hon fin :)

Gav henne kvällsmat också, så hon beter sig är de nästan som om jag svälter henne, haha, mat tre gånger om dagen verkar inte duga, haha! Ska snart krypa ner i sängen, hoppas förkylningen kan släppa snart, men visst har jag varit duktig idag med att uppdatera, sträcker på mig stolt.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0