Kvällen

Är så sjukt sleten och trött än, borde typ sätta på en film och däcka. Kanske häva en vodka så jag somnar gott ;) Dock inte så bra idé men aja. Ska ta kvällspromenaden ihopp om att få bort huvudvärken, kanske köpa en film eller något.. Är trött på dom jag har, vill typ ha en pisam film, haha vet dock inte vrf!

Sitter på msn, tjötar på andra sidor och självklart fb, finns de någon människa som inte har fb? Haha, jag kan inte leva utan den, stört jag vet! Haft en hel del diskussioner med mor min om detta, hon använder inte ens mejl, sitter hon på datorn är de räkningar och hitta youtube filmer, så mycket kan min kära mor haha!


Sleten eller vad? Snyggaste minen iaf haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0