Kändis status

Jag kan verkligen inte med youtube, om de inte gäller att enbart kolla videos, bloond! Hur som helst så har jag haft en konversation med en från Sveriges Värsta bilförare, såg att jag fått en till komentar idag som dock var skriven för drygt 8 månader sen, snäll som jag är svara jag ;) Lite kändis status enligt mig ;) Haha!



Hur som helst, kommer göra en hel del ändringar i bloggen, (igen) bland annat så kommer designen ändras, har 2 st som ska hjälpa mig så kommer bli som en liten tävling, båda har samma mall att gå på sen återstår de att se vilken som är bäst, smart va? Men resten av ändringarna får ni märka själva, för än så länge är de min hemlighet ;) Men kommer bli mer min stil! Ett stort plus till de.

Nu tänker jag leka med Feebz sen tar jag natten!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0