Jag vill se!!

Guud vad jag vill se Trassel, den verkar helt grym, får snacka ihop mig med brudarna och dra iväg för att se den, vill ni se den? Hur som helst sitter jag här med en trött Pheophe sovande i knät, tihi! Ska snart dra hem mot Erica för att hämta min mobil laddare så jag får lite nya bilder ;) Duktiga jag ;D


Längtar!

Står dock inför dilemmat om att åka till K-stad imorn eller inte, jag menar vore skönt att komma förbi andragradsekvations lösningar (bläääää) så jag kommer vidare med skiten och kan ta tag i matte c, shit känner mig nästan duktig med tanke på all matte jag ska plugga ;) Wiho!

Nu promenad, Feebz får stanna hemma hos mormor haha, inte uppskattat smeknamn ;)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0