Hemma wiho!

Satt på skolan i drygt en och en halv timme för att läsa om östersjön då till nu, är ju en av mina nya kurser att läsa historia b, tur för mig tycker jag de är intressant ;) Jag menar tänk att få leva som dom gjorde förr i tiden, med klänningar och allt, men skippa att kvinnor inte hade mycket makt, jag hade gillat de, hade ni? :)


Söt bild på Feebz, dock redigerat lite, tror inte Lollo uppskattar att visa rumpskåran ;)

Hur som helst är min goa bror ute med vovven åt mig, haha gulligt med tanke på att jag är så lat ;) Dessutom kommer jag kanske vara ensam hemma ikväll, bara att ringa Lollo och se om hon vill hitta på något, Erica orkade ju inte idag, ledsen i ögat!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0