Hemma igen

Nu har jag varit hemma hos Louise en stund, dock fungerar inte min dator som den ska så kan inte lägga in bilder, inte direkt för att bilderna aldrig blev tagna, *hosthost* Det enda vi gjorde var att glo på klipps från youtube, bla Shan the Man, Nrj wake up calls och avramlingar, mycket skratt :)


Bild från i förmiddags

Hur som helst tänker jag njuta av godis och cola och en bra bok ;) I brist på annat, nackdel med att bo i en liten stad! Finns inte mycket att göra, hur som helst så kommer ett inlägg senare, så snäll kan jag vara.

På tal om de så är de en till som ska vara med i tävlingen om designen, den kommer dra igång snart så fort jag fixat allt jag måste ordna, dessutom har jag en till domare så jag är inte ensam, nu behöver jag 2 till ;)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0