Hemkommen

Har flängt runt som en yr höna för att ordna lekdag, träffa Erica och få iväg Leo till farbror doktorn, som vanligt skötte han sig galant så nu sitter jag här stolt. Stackarn hade feber så han fick febernedsättande och ska äta medecin, hoppas han blir bättre <3


Min stackars bubbe <3

Dessutom har jag vart duktig och tecknat en försäkring på Skruff så nu ska den gälla och sen kommer jag även göra de på Leo så fort han blir frisk, lite onödigt att göra de nu ^^ Ska vara ensam hemma ikväll och var massa jag skulle hinna men dagen har bara försvunnit suck! Dessutom boka jag tid till Feebz antingen är hon påväg in i löp vid 5 månaders ålder eller så har hon urinvägsinfektion! Bara att kolla upp..

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0