Halva dagen avklarad

Hur skönt som helst, jag menar skolan var ju en pina, speciellt när min historielärare ber mig komma in imorgon och börja läsa, wtf! Jag har inte ens lektion på fredagar så aa, man kan säga att jag vart lite besviken! Hur som helst hämta jag Feebz hemma hos brorsan, frågar om allt gått bra och svaret jag får är: Hade gått bättre, om hon inte var så j*vla kär i dig! Haha min bebis de :)


Men den här prinsessan blir alltid söt på bild ;)

Hur som helst, kommer jag hem och får världens sug efter godis, asså tror ingen är lika godis sugen som jag är, shit, så får dra iväg till Coop för att införskaffa lite, dock hade dom inte de jag var sugen på, snyft! Men nu har jag annat att fixa, hörs senare!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0