God Morgon

De ordet kan man nästan bli deprimerad av, jag menar hur många av Sveriges befolkning är vaken denna tiden! Hade de vart jag innan Feebz så hade god morgon vart runt tolv, då de fanns en mening med livet ;) Haha! Anyway så ska jag iväg till Lollo runt halv tolv för att fixa bilderna, (om jag orkar fixa mig dvs), sen ska jag lämna Feebz hos bror min (han ligger hemma sjuk och kan ställa upp, gulligt!) sen har jag bara matte lektionen, snark!


Bjuder på Skruff (ser ni mig dör ni, ser ut som ett monster)

Hur som helst så har jag huset för mig själv hela förmiddagen, mamma och pappa är på begravning, (RIP), men kände inte att jag palla att åka med, har lite åsikter och visst de är tragiskt men aa, mer om de någon annan gång. Nu tänker jag äta frukost som blir coooola :D Tihi!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0