Folk som blir bättre på bild

Än vad dom är verkligen, jag avundas er! Eller folk med den turen att bli bra både och, suck! Jag blir alltid sämre på bild än vad jag är i verkligheten, blö! Någon mer med de problemet? De är liksom bara ett fåtal gånger jag lyckas!


I know, håret ser trassligt ut men de var de inte :P

Hur som helst var Lollo sjuk och inte säker på att hon kunde hjälpa mig, så Erica kanske gör de istället, gulligt :) Den designen jag ville ha först blev liksom.. Jag vet inte, kände för att köra något mer simpelt och enkelt så därav föddes min nya idé, om jag lyckas med bilderna idag kommer tävlingen snart dra igång, då kommer jag även nämna de tävlande och domarna ;) Så fort jag hittat två till dvs..

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0