En klapp på axeln

Vad duktig jag är :) Har precis städat hela mitt rum, storstädning dvs, dammsugat, rensat, skurat med mera :) Känner mig sååå duktig :) Dessutom lyckades Feebz hoppa upp i min säng, står som ett frågetecken och funderar på hur hon kom upp, hon börjar bli stor :)



Nu ska jag och Feebz ta en liten promenad medans golvet torkar, sen måste jag flytta tillbaka sängen, har en stor dubbelsäng som typ tar upp hela rummet så måste flytta den för att komma åt överallt, haha men älskar min säng! Sen ska vi träna, får hoppas hon är på de humöret också! Ska försöka ringa Erica och se om hon vill leka ska antagligen hämta hem Lollo imorgon, en sådan ära ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha kungen ska ju hem!;)

2011-01-27 @ 20:50:09
URL: http://.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0