Dagens planer

Ska ju med mamma till Vålberg och K-stad idag för att träffa kusiner, med andra ord kommer jag suga med uppdateringar om jag inte lyckas fatta hur mobilen funkar och kan snatta ett nätvärk, I know. Inte snällt, men vad gör man inte. Dessutom ska ju Feebz åka med, mammas systrar har endast sett henne på kort så nu får dom träffa henne irl! Är en stor skillnad på henne!

Aja, har lyckats sminka och fixat mig, så nu tänker jag ta min morgon cigg ;) Frukosten får helt enkelt vänta, kan inte är direkt på morgonen, blir bara illamående av de.. Någon mer med sånna problem? För de är ju ap jobbigt, behöva vänta någon timme och sen äta, suck! Därför jag aldrig äter frukost, utan väntar till middagen, måste skärpa mig med de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0