Dagens Emelie

Ska precis dra iväg på min promenad, internet är typ halvt buggigt idag, inte mycket jag kan göra åt dessvärre. Hur som helst ska jag äta hamburgare med familjen ikväll, lillebror är ju hemma från Strömstad så han önska sig det, jag gnäller inte de är gott ^^

Däremot överväger jag angående träningen, sist jag körde ordentligt sluta jag äta efter sju på kvällen och vägde 46 kilo när jag var på topp. Dock gick mina föräldrar emot de och ansåg att jag var för smal, men funderar på att köra den igen, kanske sluta efter åtta och massa träning, vad tror ni?


Dagen Emelie, hitta tröjjan i garderoben igår, hm, vet inte ens om den är min, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0