Bortskämd?

Mami gjorde hamburgare och pommes supergott! Imorn börjar min nya vecka med att sluta äta efter klockan åtta på kvällen, och köra hårdare träning, beachen 2011 närmar sig eller vad säger ni?

På tal om de satt och funderade lite, alla mina kompisar säger att jag är bortskämd, förnekar de ofcourse, men är man verkligen bortskämd om man INTE får göra nått hemma, som tvätta eller så? Eller iofs mamma städar rummet åt mig för hon klarar inte av när de är stökigt, tvättar, lagar maten, håller rent och jag skräpar ner, men bortskämd? Juste får väl pengar när jag ber om, ganska ofta med tanke på att jag inte har några (A), men anser ni då att jag är bortskämd?


Mitt och Feebz söndagsmys :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha om jag skulle jämföra med min egen situation så skulle jag dessvärre kalla dig bortskämd;)

2011-01-31 @ 12:20:17
Postat av: Tobbe

Pfft, jag har bott i Ed ett år. Tvättstugan har använts en gång, och då var det Bea som tvättade åt mig, Dennis och henne! :D



Bortskämd är bra!

2011-01-31 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0