Apoteket

Alltid när man själv ska dit är alla där, asså? Är de folktomt alla andra dagar då, ne knappast. Mamma är på apoteket nu, gullig som hon är hämtar hon ut Feebz medecin! Tack mamma! Feebz har lagt sig i sin transportbur, lite gulligt hon hatar att vara i den när vi åker men när vi är hemma går de allt bra :)

Ska träffa Carolin sen iaf inne i K-stad, kusinen jag inte sett på drygt 6 år, så de ska bli skojj, dessutom komma ifrån Åmål, vilken lättnad är inte de ;) Vet inte vad jag ska göra med mitt hår heller, har alltid uppsatt så kände för inte de idag och då ser jag ut som ett troll, buhu!

Här ser ni med era egna ögon, stackars mig! Guud, vad jag blev sugen på min tatuering nu, hm, kanske kan ordna den nästa månad! Håller tummarna!


Påminnelse, MÅSTE byta tungstav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0