Vad hände med partysessan?

Satt och funderade lite, på mitt liv då och nu, vilken j*vla skillnad asså. Tex sommaren 08 festa jag konstant från vecka 16 och drygt ett halvår framöver, då menar jag varje helg och vissa vardagar, var de fest så var jag med, alltid!

Men nu senare år, har jag hamnat hemma på kvällarna, tittat film och växt upp antar jag, lever livet som en småbarns morsa, känns så iaf, har försökt ha ett seriöst förhållande, INTE min starka sida, men vad ska man kalla de då?

Partysessan mognade och insåg allt hon gjort, kanske.. Har inte känt för att festa ordentligt på över ett år, kanske lekte av mig tillräckligt då 08, jag menar mot slutet vart de ändå bara snefylla och gråt, patetiskt liv egentligen!


2 av mina älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0