Smala ben..

Läste precis på Dessies blogg att hon hade breda höfter, min åsikt är följande hellre breda höfter än smala ben, ni som har smala ben känner nog igen er men asså. Jag får typ gå på barn avdelningarna för att hitta jeans som sitter snyggt, för mina ben är så smala, så hellre lite höfter tack, har iofs lite höfter men skitsamma.

Jag hittar typ aldrig stövlar som passar mig i vaden, alla är verkligen för stora *morr*, har lyckats hitta ett par skor som sitter bra, men shit ett par skor i mitt 21 åriga liv, stabilt, nej skulle inte tro de. Men missförstå mig inte, benen är de jag är mest nöjd med, för jag har ingen fett på dom ;) Wiho! Enbart muskler på mina små ben men som sagt lite fett hade inte skadat för att hitta fler jeans och stövlar framför allt, älskar skor, och snart kommer sommarn, massa snygga skor :D Yay!


Dålig bild men aa, mina smala ben, har ni problem att hitta skor och jeans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0