Red Bull

Tror faen jag snart kommer börja leva på skiten, nu dricker jag de så jag kan hålla mig vaken till 10 typ, känner mig en småbarns morsa som inte få någon sömn :( Buhu! Snacka om att Feebz avskräcker mig för att skaffa barn inom en snar framtid, jag menar, varför följa trenden med förlovningar och barn? So not my stile!

En sak kan vara att jag är så krävande och inte kan behålla en pojkvän *bitch*, men skulle aldrig passa som toffel och dessutom aldrig kunna vara ihop med, stackars grabb, han skulle bli så utnyttjad *devilface*. Men ska fortsätta njuta av Red bull, har precis promenerat, måste äta kvällsmat också, snart är hon efter åtta och då blir de ingen mat i magen ;)


Har sett in i verkligheten, då jag och Linnea vart iväg till Smögen för midsommar, coolt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0