Nyvaken

Blev idag igen väckt av något knäppt nummer orkar inte ens svara på skiten, är konstant övertygad om att de telefonförsäljare, hatar den skiten, så snälla ring inte på morgonen, jag sover..

Idag är de deadline på designen också, tävligen avslutas klockan 18 och förhoppningsvis ganska snabbt efter de får vi ordningen på den också. Men då är den iaf fixad, dagens planer är enkla, att bli frisk ;) Snabbt och smärtfritt, tror ni jag lyckas? Ne, inte jag heller.. Här däremot lyckats hålla att inte äta efter 8, får se hur många kilo jag gått ner om en vecka eller snarare upp med tanke på alla muskler man försöker bygga. Skitsamma, ointressant diskussion.


Feebz just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0