Morgon!

Gick upp för en stund sen men har inte riktigt orkat blogga, för de första är jag så j*vla hes att jag knappt kan prata så ringde ner till balderkliniken och fick en tid imorgon vid 2, då ska vi faen se vad de är för fel på denna j*vla hals!

Dessutom har jag suttit i telefon med mamma och skrikit (med den röst jag har) på Skruff och Feebz som flänger runt i huset, orkar inte ens ha koll på dom! Dessutom köpte jag ju en red bull igår som jag inte druckit så för att vakna till liv tänkte jag ta den :) Smart va? Just de, prata dessutom med Sandris innan, haha, bra morgon suttit fast i en telefon ;) Yay!

Såg precis att jag fått ett röstmeddelande, vi har två vårdcentraler i åmål, jag är såklart inskriven på den andra men efter de dåliga bemötandet jag fick där, vilket även min kompis bror fick så tänker inte jag sätta min fot där, shit, nu kom vi av ämnet, hur som helst balder hade ringt och eftersom jag inte är inskriven hos dom får jag betala dubbelt, som sagt hellre de än den andra, piss, spy och blääää!


Feebz och jag imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0