Långa ögonfransar

Asså nackdel för mig, har långa ögonfranser men får faen typ aldrig färg på dom, asså snacka om att de suger! Springer föresten runt i bh och byxor och pratar msn, populär ibland :) Ne, men har som sagt blivit strul med designen, men hoppas de löser sig snart, jag kan ju inte med html koder för fem öre!

Hur som helst så ska jag leta kläder och sen ta Feebz på en promenad, överenergisk hund jag har, dessutom har jag upptäckt att alla stora bloggare skaffar chihuahua, japp, lycka till med de! De är då inte lätta att uppfostra, och för guds skull använd dom inte som utsmyckning, de är hemskt och fel!


Just nu


Mina ögonfransar, lyckades få lite färg! Har ni oxå långa? Jepp, fräknar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0