Jag kommer DÖDA min hals

Asså, varför släpper inte förkylningen/halsen tag någon gång, man blir ju förhelskotta självmordsbenägen! Sitter här och inser att jag måste sluta träna för att jag inte pallar de för stunden, hur kul är de då? GAH, totalt meningslöst, är inte den personen som ligger hemma och väntar på att bli frisk, har inte tid med sånt!

Ska kanske plugga med Lollo senare också, alltid något, måste bli klar med kapitel 3, sen är de nationella och sen tar vi matte c på en gång, så har inte mycket kvar, skönt de, men som sagt om jag orkar ta tag i mig själv är frågan! Nu ska jag ordna frukost sen däcka i sängen!


Snart boka läkarbesök och fråga vad jag ska göra :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0