Igår kväll

Jag och Erica drog ner till hc vid kvart i elva, lämna jackorna i bilen och sprang in till värmen, ville inte lägga ut pengar på garderoben sen träffa vi Patrik, Lätt, Sasa med flera, riktigt trevligt! Träffade massa människor jag inte sett på flera månader.

Sen blev en kompis utkastad och fick stå utanför, asså de var minus 19 grader och han fick vänta utan för, han hade inte ens gjort något, så när jag och Erica bestämmer oss för att dra står han kvar utanför så springer och letar efter Patrik och får reda på att hans skjus ankommit så vi får iväg honom till bilen så han får värme.

Som sagt, riktigt bra kväll trots missöden :) Kom ju hem ganska tidigt också, var hemma halv ett, inga fel på de inte ;)


Patrik och Erica


Sasa och Erica


Patrik och Lätt


Erica och Patrik


Lätt


Jag och Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0