Hitta vovven

Haha sprang ju runt som en idiot för att hitta Feebz, men självklart har hon lagt sig i sitt hus, dock tror jag att jag har feber inte lika kul, varför kan aldrig jag få vara frisk som alla andra? Suger att vara sjuk :( Mamma köpte ju en ny temp kanske borde testa den och se, allt är halsens fel.

Läste i en skvallerblogg om en komentar om Nemo, visst han klanta sig kanske och låg med en yngre men so what? Är inte de typ vad alla gör nu? :S Jag kan nämna någon jag vet, så vad är problemet? Ingen reagerar när en 60 åring ligger med en 20 åring, dessutom har ni sett dagens unga? Wtf hur ska man veta deras riktiga ålder när alla ser mycket äldre ut, bortsett mig dock! Haha.. Aja, life goes on, alla har vi skelett i garderoben, glöm inte de ;)


Så här hitta jag Feebz efter flängt runt som en yr höna letat och ropat efter henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0