Hemskt!

Asså de är sjukt hur dålig jag blivit med uppdateringen, asså shit! Hur som helst så har jag vart på matten iaf, kom iväg men gör de någon nytta när jag är före alla i den kursen? Fick lite hjälp tur de, så kanske jag kan komma vidare!

Sen stack jag och Sandra iväg till vetrinären, eftersom hon skulle röntgas idag, hon skötte sig jättebra, dessutom hitta dom inget på röntgen så nu ska jag bara vänta och se, antingen blir de bättre eller sämre, blir de sämre kommer jag få åka iväg till K-stad med henne, men de hoppas vi inte på! Efter vetrinären drog vi vidare till Lollo, prata och tog en fika :) Myys!

Nu håller mamma på med mat och jag ska ta lugnt hela kvällen, kanske plugga lite matte, tror ni jag lyckas? Ne, inte jag heller (A)


Vilka goa katter jag har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0