Hemma!

Har precis kommit hem från en snabb promenad, ska vara ensam hemma igen, så varför inte dra igång musiken och köra lite hemma träning, inga fel på de inte. Är ju uppvärmd nu med promenad ;) Haha, frågan är om Feebz kommer vara i ansiktet på mig, för de brukar hon, på tal om de, vart katten är hon? :S

De är ju ganska enkelt att tappa bort en chihuahua men detta tar priset, bra ägare, *hosthost*, funderar också varför man inte kan lägga in filmer från youtube, någon som vet för jag behöver en hjälpande hand, dessutom har jag bytt mentol ciggen mot äkta vara, rökte de bara för halsen men är inte värt den smaken. Så kör riktigt igen, ska dock sluta (någon gång).. Nu leta vovve...


Psyko, dock ser mina tänder gula ut, wtf! Hoppas jag inte dom är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0