Ger upp!

Sitter med Kristians starka hostmedecin, man kan bli full av den, coolt, ne men asså, dricker den varje morgon kväll, började idag för att se om de hjälper, hoppas.. Annars får jag snart uppsöka läkare igen, en historia jag inte har med, asså har bränt hela studiebidraget på första veckan, hur kul är de?

Ska snart ut på en promenad, rensa hövvet lite, hur smart de nu är med tanke på att jag hade feber igår, blooond! Dessutom blir de nog bara bilder på Feebz ett tag framöver, haha jag ser ut som ett miffo, ska bjuda på en bild så ska ni själva få se ;) Hemsk! Dessutom avslutas tävligen om en och en halv timme, vaddå taggad? :D


Som sagt, ett troll haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0