Fy faen!

Brorsan fick en sån där pilates boll i julklapp och sa att jag kunde låna den, han var inte så sugen på att pusha mig, hur som helst sitter och pumpar upp bollen känns som en evighet...

När den är pumpad visar brorsan lite övningar, sitter och tränar på bollen i 15 min och blir seriöst helt slutkörd :S Jag trodde jag hade bra kondition men uppenbarligen, iofs har inte jag tränat ordentligt på över ett år. Så efter 15 min var jag som sagt slutkörd och ställde mig i duschen, har ont i armar och mage.. Benen är de enda tränade! Hihi!

Men jisses, tror inte jag kommer kunna gå imorn, nu ska jag ta en energidricka och hålla mig vaken, delvis anledningen att jag inte orka är för den fördömda fökylningen *morr*..


Min värsta fiende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0