Fullt upp!

Mådde ap dåligt igår så gick och la mig vid halv 9, inte min stil alls, men! Skulle upp kvart över sju idag för att köra Lollo till Säffle vid 8, sen när jag kört henne så bestämmer jag mig för att vänta och träffa Natalie och hennes son, har inte sett henne på typ 2 år eller nått. Så sitter och pratar med henne innan jag sen hämtar Lollo och drar till Donken, nyttig frukost or not!

Men nu är jag hemma igen, haft fullt upp hela morgonen som sagt och Feebz vart inte glad eftersom hon har suttit fast i sin bur, vet inte om någon kolla på Lite sällskap, var ju tvungen och se om KPR var kvar, vilket den inte verkade vara så aa nu vet jag de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0