Bra att man vet ^^

Kolla precis tempen, mami har köpt en man tar i örat, jättepraktiskt, hur som helst visa den 37,9, fick inte riktigt ihop detta eftersom de kan vara normalt, eller hur? Hur som helst smsa mamma och fråga och sa att jag kände mig dålig och fråga vad jag ligger på vanligtvis, mammas svar du har feber, vet dock inte om hon skrev så för att jag kände mig febrig men wtf.

Gick tom omvårdnadsprogrammet, vaddå blond? (A) Haha, skitsamma ska ta Feebz på en promenad sen ska vi krypa ner i sängen i mysa, dock är inte hon ett dugg trött, suck.. Skriver kanske mer imorn om jag inte kommer stanna i sängen hela dagen, hoppas inte, speciellt inte när kusinen fråga om jag ville med ut snart, hoppas jag kan!


Ser hemsk ut nu :(


Kommentarer
Postat av: Ticka

Feber brukar räknas om man har en temp på en grad högre än vad man brukar ligga på. För hög temp är en halv grad över. Så de flesta har feber vid 37,9.

2011-02-02 @ 09:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0