Vårdcentralen

Nu har man träffat läkare men dom kan inte göra något om det inte blir värre, så jag ska uppenbarligen vara helt prikig och ha hög feber innan jag kan återkomma. Ville ju undvika de och bli frisk snart men nehe, aja inte mycket att göra åt. Så dagen ska spenderas med mig själv i mitt lilla mysiga rum, ska ordna lite med sminket nu, mamma handla en hylla så jag kan få bort de från databordet helt lovely!



Sandra och puppy kanske kommer över ikväll för lite mys, är ju ljusfestivalen och årjängsmarknaden men kan inte gå på något av de, dumma hals, vill kapa bort den helt, eller kanske någon vill byta? Tro mig skulle uppskattas! Träffa dessutom Alex på balders, haha han har också halsproblem, verkar som det är populärt ^^

Men ska nörda dator nu, see ya later!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0