Tråkigt

Hur kul är det att spendera en lördag kväl ensam hemma, med en misse som sällskap, eller aa katten kan jag inte dissa, bästa killen man kan ha :) Min lilla bäbis de :) Ligger fortfarande i sängen och tjötar med idioter, suck folk ger sig aldrig. Min hals gör ont så kommer inte somna heller. Och fy faen jag har inte rökt på en stund kanske därför man har lite pmsvarning, be ware!



Mitt liv är så underbart, asså shit, jag har lite allmänna humörsväningar, inte mycket att göra åt, tror dom är medfödda faktiskt! Men tänk på dom stackars barnen i afrika, dom har de minsann inte lätt, fast i vissa delar tror jag faktiskt dom har de, dom har mer närhet med familjen än vad vi svenssons har, haha, damp!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0