Tråkigt!

Har redan bestämt sminket jag ska ha för den nya headfronten, försökte få min sminkning lika bra men får jag inte till det får Erica hjälpa mig, hon har ju lite utbildning i make up :) Är inte precis bruden som brukar sminka mig eller klä upp mig heller så inte lätt när man inte är van, är helt okej en enkel pojkflicka som längtar till hockeyn drar igång på allvar ^^



Mitt försök blev inte jättelyckat men ser inte dum ut iaf ^^ haha alltid något. Men övning ger färdighet eller vad säger ni? :) Det är samma med att bli fin då får man lida lite, på tal om att bli fin jag behöver verkligen göra något åt mina ögonbryn och naglar, skriva upp en lista. Men nu är maten klar :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0