Söndag morgon

Trött som ett as men är inte bakis ;) Hm hur många utan sveriges befolkning är bakis idag? Tell me, skulle låsa upp dörren för gt eller nått slutar med att jag håller på att bryta hela nageln så nu får jag klippa bort dom, kommer känna mig så fruktansvärt handikappad, älskar verkligen långa naglar.



Ska försöka få tag på Louise också, lär väl vara önsketänkande och det var det, haha hon vill inte prata med mig, M håller mig iaf sällskap på sms, fick fyllesamtal inatt av Patrik ofcourse. Då han dissat alla satt utanför där han skulle sova och kom inte in, lyckat! Kunde dock inte göra så mycket åt de heller, låg i en varm säng med kissen :)

Hörs kanske senare =)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0