Söndag morgon

Idag är det även valdagen, jiho första gången jag får välja och jag vet fortfarande inte vad jag ska rösta på, damn!  Men som sagt tar vad som helst förutom dom där moderatsvinen, spotta! Kanske ska rösta på Sverige Demokrater, dom verkar faktiskt ha en god chans att komma in i riksdagen, fast varför rösta på ett parti som inte kommer vinna, tycker dock att dom andra partierna borde öppna ögonen om SD kommer med, eller dom kanske vill riskera ännu fler om 4 år, aja kommer bli ett intressant dag.



Idag blir det kanske en sväng till M om jag orkar, halsen motarbetar mig just nu, bli frisk, bli frisk. Jag vill bara få min vovve snart, hatar att vänta, fast det gör jag med allt, men asså, vovve, NU! Undra förresten när mamma och pappa åker, hade ju tänkt ta sällskap med dom ner, kanske då borde fixa mig lite ^^ Haha good job Emelie, syns senare :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0